Google

Rendement en conversie, internet als omzetverhogend bedrijfsmiddel

is uw website een kostenpost of goudmijn?

Rendement en conversie, internet als omzetverhogend bedrijfsmiddel

Uw website is waardevol. U maakt en onderhoudt er immers contact mee met (toekomstige) klanten, het publiek, medewerkers, leveranciers en andere belanghebbenden.

 

Uw website is daarbij een belangrijk communicatiemiddel. Deze moet gevonden worden door zoekmachines. En vooral ook voldoen aan de wensen en verwachtingen van de gebruikers. Uw teksten, beeldmateriaal en webapplicaties zijn daarbij de middelen om uw doelen te bereiken.

 

Kijken, kijken niet kopen?

We vergelijken een website altijd graag met een winkel. Wanneer daar heel veel bezoekers komen die niets kopen dan heeft het weinig zin om te proberen nog meer bezoekers te krijgen. De prioriteit moet zijn om te zorgen dat bezoekers kopers worden. In internettermen heet dit conversie. Wij zijn ervan overtuigd dat eerst de webconversie geoptimaliseerd moet worden voordat het zin heeft meer bezoekers binnen te halen.

 

WebAnalyse

Samen met een communicatiespecialist hebben we een service ontwikkeld om planmatig, stapsgewijs en meetbaar het rendement te verhogen: de WebAnalyse.

We beginnen met een nulmeting op basis van uw strategisch internetplan waarin we de sterke en zwakke punten van uw website en overige online inspanningen in kaart brengen alsmede statistische informatie over de bezoekers en bezoekersgedrag. Dit resulteert in concrete verbetersuggesties.

 

De tweede stap bestaat uit het implementeren van die verbetersuggesties. Daarvoor maken we een onderlinge taakverdeling en een planning.

 

De derde stap is de effectmeting. Na een vooraf vastgestelde periode (maand, kwartaal, half jaar) meten en bespreken we de webstatistieken opnieuw. Dan kunnen we concreet vaststellen welke effecten en resultaten we bereikt hebben. Dankzij deze aanpak - die zichzelf op termijn terugverdient - werken we structureel en gestructureerd aan meetbare resultaten.

 

Afspraak maken?

Wilt u meer weten over ons internet advies, strategisch internetadvies, rendement & conversie, zoekmachine-optimalisatie of over onze werkwijze of de kosten?

Bel dan 050 - 549 1157 of vul het formulier in voor een gratis en vrijblijvend gesprek en bekijk het portfolio.

recent werk

Logo en huisstijl voor handwerkwinkel Draad & Stof

Logo en huisstijl voor handwerkwinkel Draad & Stof

april 2017

huisstijl bestaande uit visitekaartje en 'with-compliments' kaart voor handwerkwinkel Draad & Stof

Flyer voor Quilt Festival 2018

Flyer voor Quilt Festival 2018

maart 2017

Het Quilt Festival is een internationaal tweejaarlijks festival van quilts in veertien historische kerken op het Hoogeland

Boer & Bouwen is een  organisatie die agrariërs ondersteunt bij (ver)bouwplannen.

Webapplicatie voor onderzoeksopzet promovendi

november 2016

Digitaliseren en aansluiten van formulier onderzoeksopzet aan projectplanning van het promotievolgsysteem Hora Finita

recent nieuws

Beveilig uw website met Let's Encrypt

oktober 2017

Google gaat onbeveiligde websites binnenkort labelen als Not Secure. Dat is een duidelijke waarschuwing voor de bezoeker. Tijd ...

Gaat Google uw advertenties blokkeren?

mei 2017

Google is van plan z’n Chrome browser standaard te voorzien van een advertentieblokker. U leest het goed: Google gaat zelf ad...

Social Media knoppen vertragen uw website enorm

mei 2017

Pas op met ‘deel dit’ knoppen via plugins op uw WordPress website. Ze vertragen de laadtijd van websites enorm.